sluiten

'Mijn zusje belde mij direct op: dit is een bedrijf voor jou!'

Naam: Joost Mesman

Leeftijd: 30

Functie: Accountmanager

Bij Streamads sinds: Juni 2019

Waarom Streamads?

Mijn zusje, die mij misschien wel het beste kent, was bij Streamads op bezoek geweest en belde mij direct op: dit is een bedrijf voor jou. Haar enthousiasme over de sfeer en de mensen was aanstekelijk, want twee weken later ben ik begonnen.

Bij Streamads krijg ik de kans een specialist op mijn vakgebied te worden: het adviseren van mensen over de inzet van online advertising. De omgeving bij Streamads is perfect om die ervaring op te bouwen: iedereen werkt hard en stimuleert elkaar om te blijven leren.

Wat breng je mee?

Ik heb jarenlang bij een Japanse expediteur op Schiphol gewerkt. Daar heb ik geleerd consci├źntieus en servicegericht te werken. In de internationale logistiek zijn de wensen van klanten complex, dus het was een uitdaging telkens voor een goed resultaat te zorgen. Deze ervaringen kan ik gebruiken als Accountmanager bij Streamads. Ik geniet ervan een nieuwe wereld te ontdekken waar zoveel kansen liggen.

Wat doe je bij Streamads?

Als accountmanager begeleid en adviseer ik klanten bij het inrichten van hun online campagnes. Ik laat zien wat Streamads allemaal kan en hoe dat aansluit bij de doelstellingen van de klant. Elke dag is anders, want iedere klant is uniek. Door veel naar buiten te gaan en mensen te spreken, krijg ik een goed inzicht in hoe online advertising klanten helpt. Vaak meer dan zij zelf vooraf hadden gedacht.

Welke technologische ontwikkeling zijn interessant voor Streamads?

Het allerbelangrijkste is, denk ik, dat jonge mensen vrijwel alleen nog online zijn te bereiken. Ze kijken geen tv meer en zijn volledig gewend aan bewegend beeld op hun devices. Ook worden de resultaten van online video steeds inzichtelijker, net als de mogelijkheden om nog gerichter te adverteren.

Wat drink je op de vrijdagmiddagborrel?

Altijd bier.

Hoe bouw je een dreamteam?
Klopt het schrikbeeld van de fragiele millennial die niet wil werken? Het stormachtig groeiende online advertisingbureau Streamads heeft een salesorganisatie van vrijwel uitsluitend jonge mensen. Het recept: vrijheid [...]
Klaar om ons te spreken