sluiten

USP - Norwegian Cruise Line

Voor USP hebben we succesvol de video van Norwegian Cruise Line ingezet op online kanalen. Lees hieronder met welke vraag USP naar ons toe kwam en hoe wij hier invulling aan hebben gegeven.

Adverteerder
PR bureau
Vraag

Hoe kan NCL met de campagne een jongere doelgroep bereiken en binnen deze doelgroep brand awareness creëren, aangezien jongeren steeds vaker met een cruiseschip op vakantie gaan?

Advies

Met een sequential targeting strategie zijn er verschillende interactieve video’s aan de doelgroep getoond. Door eerst korte video’s te tonen hebben we interesse gewekt en is een audience opgebouwd binnen de vooraf gestelde doelgroep. Vervolgens hebben we deze groep langere versies van de video’s getoond en hiermee boven de benchmark gescoord.

Reactie

“With Streamads we were able to reach out to a younger target group that are taking more and more cruises. With the videos we were able to show them our product and tell our story.”

— Eva Maria-Muth, Senior Manager Media & Brand Europe

Resultaten
460.587 Impressies
156.828 Completed views
34.1% VTR
Netwerk
Klaar om ons te spreken