sluiten

Tag Heuer

Tag Heuer, Max Verstappen en Formule 1 in één campagne. Bekijk hieronder het resultaat en waar we de video hebben uitgezet.

Adverteerder
PR bureau
Vraag

Tag Heuer vroeg ons een campagne te draaien tijdens de Formule 1 GP in het Belgische Spa. De hoofddoelstelling was traffic genereren naar de landingspagina, waarbij de doelgroep bestaat uit persona geïnteresseerd in Formule 1/motorsport. Hierbij was belangrijk dat Tag Heuer, Max Verstappen en de Formule 1 in combinatie zichtbaar zijn.

Advies

Om beeld en video te combineren is gekozen voor een branded player. Hierdoor kan Tag Heuer het product goed onder de aandacht brengen. De standaard video speelt daarnaast af ter inspiratie. Om extra traffic te genereren naar de landingspagina is er voor gekozen om aan het einde van de video een endcard te tonen. Hierdoor heeft de bezoeker een extra mogelijkheid om te klikken. Tevens verhoogt de endcard ook de time in view en vergroot dit de awareness. Om de doelgroep te bereiken is ervoor gekozen om de video in ons automotive kanaal te serveren.

Reactie
Resultaten
200.608 Impressies
140.040 Completed views
70% VTR
Netwerk
Klaar om ons te spreken