sluiten

Een jong team waar alles kan als je leergierig bent.

Naam: Sarinah Fentross
Leeftijd: 23 jaar
Functie: Campagne manager
Bij Streamads sinds: januari 2020

 

 

Waarom Streamads?

“Streamads geeft mij de kans om de mediawereld te ontdekken. Ik zie van heel dichtbij hoe online campagnes werken en welke waarde dat heeft voor onze klanten. Ik krijg bij Streamads de mogelijkheid om mee te denken over innovatie in online advertising. Het is een jong bedrijf waar alles kan als je leergierig bent.”

 

Wat breng je mee?

Bij Streamads breng ik in de praktijk wat ik tijdens mijn studie Media & Cultuur aan de Universiteit van Amsterdam heb geleerd. Ook heb ik enkele maanden in Italië gestudeerd. Ik ben gefascineerd door de mogelijkheden van nieuwe media. Streamads loopt voorop bij het inzetten van technologische ontwikkelingen die onze klanten heel dicht bij de doelgroep brengen. Daarover wil ik zoveel mogelijk leren, zodat ik klanten kan adviseren over de mogelijkheden van online advertising.

 

Wat doe je bij Streamads?

Als campagnemanager zorg ik dat de campagnes van onze klanten optimaal werken. Dat betekent dat ik zorg dat de campagne exact de doelgroep bereikt die onze klant voor ogen heeft. Door selectief te zijn bij het kiezen van de kanalen waarop we een campagne tonen, bijvoorbeeld. De data die dat oplevert is razend interessant: door die diepgaand te analyseren krijgen we inzichten die we gebruiken om campagnes nog beter in te zetten.

 

Welke technologische ontwikkeling is interessant?

Sinds kort is Streamads actief met social extend, waarmee merken het bereik van hun social mediakanalen als Facebook en Instagram vergroten. We plaatsen social mediaposts ín de content van websites. Dat heeft veel voordelen: de layout van socialmediaposts is vertrouwd en voelt minder als reclame. De doelgroep komt bovendien rechtstreeks terecht op de social mediakanalen van het merk. Zonder dat daarvoor nieuwe content nodig is. Ik ben jong en voor mij zijn social media een tweede natuur: ik denk dat mijn generatie via Instagram, Facebook en Snapchat heel goed te bereiken is. Heel mooi dat Streamads daarin vooroploopt.”

 

Wat drink je op de vrijdagmiddagborrel?

Espresso Martini natuurlijk!

 

 

Klaar om ons te spreken