sluiten

'Met de juiste mindset en instelling kom je in deze fase erg ver.' - Davey Borhem

Naam: Davey Borhem
Leeftijd: 23 jaar
Functie: Account manager
Bij Streamads sinds: maart 2020

 

Hoe is het om met een nieuwe baan te beginnen in tijden van Corona?

Heel vreemd om in deze periode te beginnen, na 1 week op kantoor te hebben gewerkt kreeg ik net als iedereen het bericht om thuis te gaan werken. Hoe ik dat ging doen was voor mij ook nog niet duidelijk, maar het is ook een periode die aanzet tot innovativiteit en flexibiliteit.

Wat ik erg mis is het opbouwen van een band met mijn nieuwe collega’s, dat vind ik wel erg belangrijk als je ergens net nieuw bent. Daarbij mis ik vooral in professionele zin het bezoeken van klanten, je collega’s aan de telefoon horen en het beter leren begrijpen van de markt. Hoe dan ook doe ik wat ik kan om het onderste uit de tijdelijk legere kan te halen en vraagt dit om flexibiliteit en doorzettingsvermogen. Bij Streamads hebben wij ervoor gekozen om in deze periode alle zeilen bij te zetten, in hoop op betere tijden! Ik ben erg dankbaar dat ik het vertrouwen heb gekregen daar bij te mogen zijn!

Waarom Streamads?
De eerste indruk en het gevoel was goed. Via de zus van één van mijn beste vrienden, die ook toevallig weer een zakelijke klant is van Streamads, ben ik hier terecht gekomen. Zij vertelde mij: ‘dit lijkt mij nou echt een bedrijf voor jou!’. Ik kreeg meteen ontzettend veel energie van de sfeer die hier hangt. Successen (goed) vieren en ontwikkelen door leermomenten spreekt mij erg aan.

Daarnaast ligt hier voor mij de ideale balans tussen het door ontwikkelen van mijn sales-, marketing- en netwerkervaring. Daarbij vind ik het interessant om beter de mediawereld te leren begrijpen en om over de technische aspecten die onze video oplossingen met zich mee brengen te leren.

Wat breng je mee?
Ik heb na mijn studie Commerciële Economie ervaring opgedaan binnen recruitment, waar je ontzettend snel leert en veel commerciële werkervaring in korte tijd opdoet. Daarnaast heb ik tijdens mijn studie een halfjaar in New York gewoond en gewerkt, waar mijn natuurlijke interesse voor advertising is ontstaan. Verder ben ik pas 23, dus jaren werkervaring breng ik helaas nog niet mee. Maar met de juiste mindset en instelling kom je in deze fase erg ver.

Wat doe je bij Streamads?
Ik ben accountmanager bij Streamads. Mijn streven is om zoveel mogelijk met bureaus en adverteerders goed in contact te staan en duidelijk te communiceren. Het is mijn doel om uit te zoeken wat precies de wensen van de klant zijn en wanneer de klant een campagne succesvol vindt. Als ik dat weet, dan kan ik vervolgens adviseren op maat en zal ik gemaakte afspraken nakomen.

Welke ontwikkelingen zijn interessant voor Streamads?
Het is een flinke job om bij te blijven met alle technische ontwikkelingen in deze markt. Neem als voorbeeld Augmented Reality en VR, wat voor mijn gevoel nu echt steeds meer mainstream begint te worden. Om het breder te bekijken is het ook, zeker in deze tijd, tof om te merken dat steeds meer bedrijven kiezen voor de lokale partners en niet alles distribueren via de grote giganten.

Tot slot, moeten we ook echt naar de jeugd blijven kijken. Waar ik met een voetbal opgroeide, doen zij dat nu met een telefoon in de hand. Als geen ander weet de jeugd op jonge leeftijd steeds beter hoe de online wereld in beweging is en zijn zeker niet makkelijk te manipuleren.

Wat drink je op de vrijdagmiddagborrel?

Een borreltje.

 

NIVEA infographic
In samenwerking met NIVEA hebben we een campagne opgezet aan de hand van een handgeselecteerde sitelist. Deze sitelist heeft geleid tot een zeer mooi resultaat! Zie onderstaande infographic [...]
Klaar om ons te spreken