Hoi, hoe kunnen we je helpen?
Stel je vraag en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

sluiten

“Motivatie op de werkvloer zorgt ook dat je gemotiveerd blijft.”

Naam: Romy Holzhauer

Leeftijd: 22 jaar

Functie: Account Executive

Bij Streamads sinds: december 2018

Waarom Streamads?

Er hangt een fijne sfeer en er is een goede balans tussen hard werken en plezier maken. Zelf ben ik erg gemotiveerd en dit komt mede dankzij mijn collega’s. Motivatie op de werkvloer zorgt ook dat je gemotiveerd blijft.

Erik en Olivier geloven in de ontwikkeling van hun personeel. Zo is er bijvoorbeeld genoeg plek om te groeien. Wanneer je wilt switchen van functie omdat je je verder wilt ontwikkelen of een andere uitdaging wilt dan kan dat.

Wat breng je mee?

Ik ben van een vrouwen- naar een mannenteam gegaan. Ik merk daardoor wel dat je soms stevig in je schoenen moet staan tussen alle heren. Volgens mij lukt dat me dat aardig.

Ik ben afgestudeerd in communicatie en heb tijdens mijn studie gewerkt in de sales support. Hier heb ik kennis opgedaan van online marketing, geleerd om te werken in een team en om een goed aanspreekpunt te zijn voor de klant.

Doordat de ontwikkelingen binnen videomarketing snel gaan, wil ik mijn kennis hierover blijven verbreden. Ik wil het mediaveld leren kennen, netwerken en op de hoogte blijven van de ontwikkelingen en trends in de markt.

Wat doe je bij Streamads?

Momenteel werk ik op de afdeling Traffic waar ik lopende campagnes van invoer tot uitlevering begeleid. Iedere ochtend begin ik met het bekijken van websites waar video’s van klanten op draaien. Ik check de tussentijdse resultaten van de campagnes en optimaliseer deze waar nodig. Daarnaast houdt ik me bezig met creatie van de online video’s van onze klanten. Dit zorgt voor een leuke afwisseling in mijn werk.

Samen met het team de doelstelling van de klant behalen en zorgen voor mooie cijfers. Dat geeft me een trots gevoel.

Welke technologische ontwikkelingen zijn interessant voor Streamads?

Mijn collega’s zijn net terug van een interessante lezing over Blockchain. Ik denk dat dit een ontwikkeling gaat zijn waarmee Streamads een transparante schakel kan vormen tussen adverteerders en publishers. Tegenwoordig draait alles om transparant communiceren.

Wat drink je op de vrijdagmiddagborrel?

Een lekker wit wijntje, het liefst een Chardonnay. Daar hoort natuurlijk wel een bitterbal bij.