• en
sluiten
Nieuws
Video advertising op mobiel verdient meer focus
Hoe Streamads voor Samsung de juiste doelgroep bereikt De Rulebreaker-campagne van Samsung trok al veel aandacht. Ter promotie van de Samsung Galaxy S8 en S8+ maakte het reclamebureau [...]
Leestijd:
lees verder
NIVEA infographic
In samenwerking met NIVEA hebben we een campagne opgezet aan de hand van een handgeselecteerde sitelist. Deze sitelist heeft geleid tot een zeer mooi resultaat! Zie onderstaande infographic voor de resultaten:        
Streamads breidt digitaal aanbod uit met innovatief product
Online video exploitant Streamads introduceert DOOB-reclame (Digital-Out-Of-Bed). De billboards hangen vol en de straten zijn leeg. Vanuit die gedachte heeft Streamads een nieuw product op de markt gebracht waarmee de thuiszittende doelgroep optimaal bereikt wordt. Door de billboards [...]
Een jong team waar alles kan als je leergierig bent.
Naam: Sarinah Fentross Leeftijd: 23 jaar Functie: Campagne manager Bij Streamads sinds: januari 2020     Waarom Streamads? ‚ÄúStreamads geeft mij de kans om de mediawereld te ontdekken. Ik zie van heel dichtbij hoe online campagnes werken en [...]
Ongeacht de uitdaging, Frans heeft de oplossing!
Naam: Frans Staal Leeftijd: 24 jaar Functie: Accountmanager Bij Streamads sinds: september 2019 Waarom streamads? Ik voetbal al jaren met Erik, een van de oprichters van Streamads. Erik wist dat ik mijn afstudeeronderzoek heb gedaan bij een grote [...]
MEER LADEN