Hoi, hoe kunnen we je helpen?
Stel je vraag en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

sluiten

Wanneer de klant mij als betrouwbaar aanspreekpunt ziet en het werk bij mij neerlegt. Daar haal ik voldoening uit.

Naam: Denny Beljaards

Leeftijd: 35, de oudste van het clubje

Functie: Traffic en Yield manager

Bij Streamads sinds: september 2018

Waarom streamads?

Streamads heeft mij de kans geboden om binnen het brede medialandschap een plek in te nemen waarbij ik dagelijks bezig kan zijn met digitale media en het prachtige product ‘outstream video’. Ik ben trots dat ik onderdeel mag uitmaken van een jong, gedreven team met veel ambitie.

Voordat ik bij Streamads aan de slag ging, had ik een soortgelijke functie waarbij, naast online media, de focus op lag op printmedia. Vanwege de affiniteit en ook met het oog op de toekomst, zal online een prominentere rol gaan spelen ten opzicht van print. Ik kwam met Erik en Oliver in contact en ben er zo eigenlijk ingerold.

 

Wat breng je mee?

Naast de nodige kennis en ervaring op zowel print als online vlak hoop ik veel werk te kunnen verzetten.

In de loop der jaren heb ik geleerd om prioriteiten te stellen. Ik ben gebaat bij structuur en ga volgens de regels te werk. Daarnaast ben ik een teamspeler die volle toewijding mijn werkzaamheden uitvoer.

In mijn functie hoop ik onze sales, opdrachtgevers en collega’s te kunnen ondersteunen en van toegevoegde waarde te zijn. Wanneer de klant mij als betrouwbaar aanspreekpunt ziet en het werk bij mij neerlegt. Daar haal ik voldoening uit.

 

Wat doe je bij Streamads?

Ik begeleid lopende campagnes. Van invoer tot uitlevering, yield/optimalisatie en het rapporteren van campagnes.

Mijn dag begint met een stevige kop koffie waarna ik alle lopende campagnes en publisher inventory na ga en de statussen en deadlines bekijk. Wat loopt er wel en niet goed. Ik werk nauw samen met sales, zodat we snel kunnen schakelen met de opdrachtgever en deze optimaal kunnen bedienen.

Ik hoop in de rol van Traffic en Yieldmanager een positieve ontwikkeling te doorlopen en mijn ervaring en kennis naar een hoger niveau te brengen.

 

Welke ontwikkelingen zijn interessant voor Streamads?

Op dit moment spelen wij steeds meer in op de creatie en adviseren wij onze klanten op dit vlak. Een mooi voorbeeld hiervan zijn branded video players. Dit zijn customized en conversie verhogende video formats waarbij het design kan worden afgestemd op de look&feel van de video en/of huisstijl van adverteerder middels een logo, kleur, interactieve buttons en dergelijke.

Daarnaast zijn ‘native ads’ ook een belangrijke pijler. Hierbij plaatst men een commercieel artikel in combinatie met een video binnen een redactionele omgeving voorzien van dezelfde look & feel als de redactionele content. De vergelijking kan worden gemaakt met de traditionele advertorials in de krant. Subtiele en effectieve awareness zonder een opdringerig karakter.

 

Wat drink je op de vrijdagmiddagborrel?

Bij voorkeur een Hertog Jan of fris, maar ik zal een goed alternatief niet afslaan!