Hoi, hoe kunnen we je helpen?
Stel je vraag en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

sluiten

”Het werken op een plek met veel potentie sprak me aan” Kim Jongbloed over zijn functie bij Streamads

Naam: Kim Jongbloed

Leeftijd: 26

Functie: Accountmanager digital media

Bij Streamads sinds: September 2018

Waarom streamads?

Na mijn studie was ik in de eerste instantie op zoek naar iets in de retail, maar ik stond eigenlijk wel open voor alles. Tim Samsom reageerde op mijn oproep op LinkedIn en zo kwam ik in contact met Streamads. Het werken op een plek met veel potentie sprak me aan. Het is tof om andere te kunnen informeren over wat outstream video is en wat je ermee kunt.

 

Wat breng je mee?

Met mijn Bachelor Business Administration op zak en vijf jaar ervaring bij het Protocolbureau, kan ik wel zeggen dat ik proactief heb leren werken. Voordat het probleem zich voordoet, kom ik al vaak met een oplossing. Hierbij is communiceren en inleven in de ander erg belangrijk.

 

Ik ben geïnteresseerd in mensen en kan me goed inleven in de wensen en behoefte van de klant. Mensen voelen zich snel op hun gemak bij mij. Dit komt goed van pas in mijn huidige functie als accountmanager.

 

Wat doe je bij streamads?

Mijn dag begint op kantoor. Ik beantwoord mijn mails en ben dan weer vrij snel de deur uit om klanten te bezoeken. Soms lunchen we samen of geef ik een presentatie over de nieuwe ontwikkelingen. Aan het einde van de dag ga ik op de bedrijfsscooter of biro, z’n kleine elektrische stadsauto, weer terug naar kantoor. Door de centrale ligging van het kantoor is mijn werk flexibel in te plannen.

 

Welke technologische ontwikkelingen zijn interessant voor Streamads?

De eerste is tv-synchronisatie. Vaak kijken mensen niet alleen tv maar zijn daarnaast ook bezig op hun laptop, tablet of telefoon. Deze technologie geeft adverteerders de mogelijkheid om digitale apparaten van de doelgroep te targeten, wanneer zij worden blootgesteld aan bijvoorbeeld een tv-reclame. Tegelijkertijd kunnen adverteerders dezelfde advertentie op het digitale apparaat vertonen. Zo kan de doelgroep er bijna niet meer omheen.

Outstream Video Awards maart
Outstream video is tegenwoordig niet meer weg te denken uit de wereld van online video advertising. Maar wat is het eigenlijk? En wat maakt dat sommige video’s een [...]